Az irodaköltöztetés minden esetben nagyobb előkészületet nagyobb munkaerő kapacitást és kiváló szervezést igényel, mert az új irodában mihamarabb meg kell kezdődni a munkának.
És nem sok idő van arra, hogy a ...
Bővebben
Az irodaköltöztetés minden esetben nagyobb előkészületet nagyobb munkaerő kapacitást és kiváló szervezést igényel, mert az új irodában mihamarabb meg kell kezdődni a munkának.
És nem sok idő van arra, hogy a számítógépek az új irodába átkerüljenek.
Több feladat is egy iroda költöztetése előtt. pl. másképp kell az IT berendezéseket csomagolni mint a bútort, az iratok sorrendtartásos be és kipakolását is tőlünk szokták kérni.
Leginkább irodaköltöztetésnél merül fel páncélszekrény költöztetése, természetesen ebben is nagy tapasztalatunk van legyen az „kis” páncél 350 kg. Vagy egy 2 t.- ás monstrum.
Szintén egy irodaköltöztetésnél, vagy közintézménynél merül fel a sok(több ezer darab) költöztető doboz is, mi ezeket is tudjuk biztosítani.
Sőt az iratok sorrendtartásos be és kipakolását is tőlünk szokták kérni.
A Facebook adatlapodon később is megtalálod ezt az oldalt, ha a Megosztás gombra kattintasz.